...Και συ, δάκρυ μου, που κυλάς μες στο νωπό μαντήλι, γινε σταλαματιά λαδιού στης πίστης το καντήλι,
γίνε δροσιά, γίνε βροχή, μη μαραθεί η ελπίδα, κι ας ξεραθείς στα μάτια μου σαν φτάσω στην πατρίδα..

Wednesday, April 2, 2008

Ο Πρώτος στην Μαύρη Λίστα


Μαύρη Λίστα #1

Υποσχέθηκα να ξεκινήσω την Μαύρη Λίστα και αρχίζω. Δεν θέλω να βάλω σειρά προτεραιότητας, απλά όπως μου έρχονται στο μυαλό. Αααα.... όποιος έχει να μου δώσει μια άλλη λέξη αντί για Λίστα, θα του είμαι ευγνώμων. Κάτι δεν μου παει καλά με αυτή την λέξη.

Ξεκαθαρίζω την θέση μου. Δεν είναι ο σκοπός μου να κακολογήσω κανέναν ή να κάνω προσωπική επίθεση. Απλά κάποιοι αξίζουν μια θέση στον δικό μου μαυροπίνακα. Ίσως να προσθέσω και μια Λευκή Λίστα, έτσι γιατί υπάρχει πάντα και το καλό. (Αμάν με αυτή την λέξη... δεν μου κάθεται... αλλά στην Ελλάδα μέχρι την 2α Γυμνασίου πήγα και μερικές φορές μου ξεφεύγουν οι κατάλληλες λέξεις)

Ο πρώτος λοιπόν που του έλαχε το λαχείο να ξεκινήσει αυτή η ενότητα είναι ο Αλέξης Τσίπρας και το ΣΥΡΙΖΑ. Δεν έχω τίποτα με το παλικάρι, δεν έτυχε να τον γνωρίσω ποτέ και η άποψη μου από όλα όσα έχω διαβάσει και ακούσει γι αυτόν τείνει προς την αδιαφορία. Δεν πιστεύω καθόλου τις σφυγμομετρήσεις και είμαι σίγουρη ότι τα ΜΜΕ δημιούργησαν και τον μύθο του 17%, και τον δήθεν φόβο του ΠΑΣΟΚ. Ούτε αυτός, ούτε και το κόμμα του έχουν πρόγραμμα, και σίγουρα με την ασφάλεια του «απ’ έξω» πολλά μπορεί να πει αλλά τίποτα δεν μπορεί να κάνει. Δεν είναι πραγματικά μέσα στα πράγματα και όλες οι διαμαρτυρίες και του Αλαβάνου μέσα στην Βουλή αλλά και του Τσίπρα έξω από την Βουλή είναι απλά λόγια και μάλιστα μερικές φορές λόγια επικίνδυνα. Πως το κατάντησαν αυτό το κόμμα τελικά!!! Που είσαι Λεωνίδα Κύρκο να τους δώσεις μαθήματα ήθους και πολιτικής ευθήνης;

Και μιας και ανέφερα τον Αλαβάνο, όσο και να προσπαθώ, δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορούν οι οπαδοί να δέχονται τον πλουσιότερο έλληνα πολιτικό σαν αρχηγό ενός κομουνιστικού κόμματος. Αλλά τι λεω... ο Όργουελ το είπε περίφημα στο βιβλίο του Animal Farm «όλα τα ζώα είναι ίσα αλλά μερικά είναι πιο ίσα από τα ίσα». Κλείνω παρένθεση γιατί ο Αλαβάνος ίσως να δικαιούται ξεχωριστή θέση στην Μαύρη Λίστα.

Καλός και όμορφος ο Τσίπρας λοιπόν... Για την ηλικία του δεν λεω τίποτα. Είμαι πολύ υπέρ των νέων και νομίζω ότι πρέπει να ακούμε τους νέους περισσότερο από κάτι γέρους ξεκουτιασμένους (βλέπε Μητσοτάκη, Θεοδωράκη) που τελευταία πολλά βατραχάκια βγάζουν από το στόμα τους. Το παιγνίδι των δημοσίων σχέσεων και της αυτοπροβολής του το έμαθε καλά ο Αλαβάνος, κάποια στιγμή ίσως να πάρει και την θέση του στην Βουλή και τότε θα κριθεί καλύτερα.

Αυτό που τον βάζει στην δική μου λίστα είναι ότι κυκλοφόρησε αυτή την αφίσα και αναγνώρισε την ΠΓΔΜ σαν «Μακεδονία» πριν ακόμα τελειώσουν οι διαπραγματεύσεις. Και μάλιστα η αφίσα είναι και μεταφρασμένη στα σκοπιανά. Τον καθιστώ υπεύθυνο γιατί αυτός έχει να κάνει πολλά με τα οικολογικά. Αυτός ο άνθρωπος και το κόμμα του (και όλοι που το απαρτίζουν αυτό το κόμμα) είναι ικανοί να συζητήσουν σε διακομματική επιτροπή εθνικά θέματα; Ακόμα και αν στο τέλος Μακεδονία το ονομάσουν, πρέπει να τους χαρίζουμε εμείς το όνομα έτσι απροκάλυπτα; Πρώτα το ΚΚΕ από τότε που φτιάχτηκε μέχρι σήμερα, και τώρα ο Συνασπισμός/ΣΥΡΙΖΑ ξεπουλησαν το ονομα και όλα οσα αυτο συνεπαγεται. Εκτός και αν το «Ανοικτή Πόλη» θα ήθελε να το μετονομάσει σε «Ανοικτό Κράτος», έτσι κι αλλιώς ξέφραγο αμπέλι κατάντησε. Διαβάστε περισσότερα για το θέμα εδώ: http://macedonia-greece.blogspot.com/2008/04/blog-post_01.html

Κύριε Τσίπρα.... Ντροπή σας... και συγχαρητήρια για την πρωτιά σας στον Μαυροπίνακα μου.

No comments: