...Και συ, δάκρυ μου, που κυλάς μες στο νωπό μαντήλι, γινε σταλαματιά λαδιού στης πίστης το καντήλι,
γίνε δροσιά, γίνε βροχή, μη μαραθεί η ελπίδα, κι ας ξεραθείς στα μάτια μου σαν φτάσω στην πατρίδα..

Thursday, April 3, 2008

Αρχίζω να παίρνω τα πάνω μου

Στους νέους φίλους που επισκέπτονται το μπλόγκ μου, από καρδιάς ευχαριστώ. Ελπίζω να κρίνετε επιεικώς τις σκέψεις που βγαίνουν αυθόρμητα από μέσα μου. Το μόνο που σας ζητώ είναι να μην μου κολλήσετε ετικέτες, ιδιαίτερα πολιτικές. Δεν αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ, άλλωστε αυτή είναι και η ομορφιά του ιστολόγιου, να προσπαθείς να εκφραστείς χωρίς να φοβάσαι. Απλά, οι ετικέτες με ενοχλούν γιατί είναι δικαίωμα του καθενός να έχει πολύπλευρες γνώμες, να κάνει την δική του ζωή όπως του αρέσει αρκεί να μην ενοχλεί τους άλλους, και να ζει με τα δικά του πιστεύω.

Μπορεί να μην ξέρω να λεω μεγάλες κουβέντες αλλά τουλάχιστον λεω τα πράγματα με το όνομα τους και όπως τα νιώθω εγώ. Μπορεί οι κουβέντες μου να ακούγονται απλοϊκές, μα σίγουρα ξέρω πολύ περισσότερα και κατανοώ την μεγαλύτερη εικόνα που κρύβεται πίσω από τα πράγματα. Αν μου κολλήσετε μια ετικέτα θα υποτιμήσετε την νοημοσύνη μου κι αυτό θα είναι άδικο.

Αυτά για μερικούς που βιάστηκαν να κρίνουν........


3 comments:

kaltsovrako said...

Καλημέρες ΑΕΚτζού!

(τσίμπα μια ετικέτα. χοχοχοχο)

;)

AATON said...

Γράφε εσυ μονάχα και μην ανησυχείς για ετικέτες, δεν πρέπει να σε αγγίζουν.

Nightly-visitor/Νυκτερινός Επισκέπτης said...

Μην σταματάς να γράφεις μην τους κάνεις την χάρη
αντε ....θα σε βοηθείσω να βάλουμε και άλλον στην μαυρη λίστα
αλλά μόνο δώ καινούργια ανάρτηση ......
Αργισες .....